Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 22. september 2013

Hærlig Helg :-)

Denne helgen har vært magisk.
Freddan vi på Stoff og Stil og Ikea tur. Kan det bli bedre. Det har ikke noe med om jeg kjøper masse eller ikke, det er selve opplevelsen, og damene jeg reiser med! Det føles så godt, og energien øker etteren slik tur, rett og slett.

Lørdan hadde jeg fikse dag, fikk handlet alle "to do" tingene som jeg har hengt etter lenge.
Godt å kunne krysse ut alt på listen.
På ettermiddagen, luket og ryddet jeg bort resten av sommeren, og fikk tatt frem lyng og stearinglys.

Så var det litt lørdagstid i atelie, når en har tid, det er ikke da en blir mest kreativ. Det blir tvunget, og det er da jeg produserer minst, rett og slett.

Søndag var det å kjøre mamma til Gardermoen, for da var det tid for hennes tur til Gran Canaria.
Det går jo veldig greit, selvom den ene kofferten veide 23,5 kg og ryggen synes det var tungt 4 etasjer ned! Men den andre var jo bare 12,5 så da ble det ikke overvekt på henne ihvertfall.
4 timer i bilen kjenner jeg, ihvertfall kroppen.
Men med litt aktivitet, så går det seg til.

Var skikkelig husmor og lagde fårikål stooor kjele.
Deretter fikk jeg litt ettermiddage i atelie.
Deilig, da gikk ting litt lettere.

Så dette er hva jeg kaller superhelt!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar