Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 11. juni 2013

Eirik Hansen Min - 50 årslag

Ja, vi har vært så heldig at vi kjenner Eirik Hansen min....

Og var på et kjempehyggelig selskap.

Eirik spiller i Magic Pie, og dermed er båndene knyttet, han har en fantastisk kone som heter Gry, og de er det mest inkluderende, hyggelige mennesker jeg kan tenke meg.
Disse mennesker er slik de er åpne, hyggelige, imøtekommende og de ser mennesker, det liker jeg.

Vel tilbake til selskapet, Eirik har en fantastisk vennegjeng, og vi var dermed 96 stk, kult!
Han hadde leid Rundhuset i Nesparken i Moss, og det var en så fin ramme.

Du kan tenke deg 96 festglade mennesker, kan det bli bedre.

Det var sang og taler, og Grys tale, var så flott, hun sang, hun talte og hun var personlig, og hun kalte ham Eirik Hansen Min :-)

Lp spilte med No Limit, og det er hva jeg kaller vellykket party.




Gode venner som synger for bursdagsbarnet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar