Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 11. juni 2013

Kokken er borte

Jeg er verdens mest bortskjemte nemlig ( jadda fant det ut, når Lp var på tur med Magic Pie på Sweden Rock) . Han var borte i 6 dager og da måtte jeg lage middag selv, noe som var uvant , ja veldig uvant

Jeg levde altså på pølser i 4 dager, MEN alle varianter altså :-)
Men 5 dagen luktet det litt merkelig, og da tenkte jeg jaja la meg prøve omelett.

Og jeg lagde med champinon, løk, paprika. Når jeg skulle strø på osten så beundret jeg verket....
Hva hadde jeg brukt som var grønt, mmmmm merkelig, jeg måtte hente briller og da så jeg at osten var muggen, som jeg hadde strødd over HELE omeletten.
Så tenkte jeg muggost, vi spiser da det.....
Vel jeg var fremdeles ved friskt mot, stekte den ekstra godt så jeg ikke skulle kjenne muggen.

Fy...... det smakte vondt, det var helt umulig å spise, og jeg endte opp med en ristet brød skive med smør!
Tror også at det blir veldig lenge til jeg kommer til å spise omelett igjen!

Og kokken kom hjem på søndag, og da ble det grillmat og salat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar