Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 1. mai 2013

Hyllest til Mannen min

Idag er det 4 år siden vi møttes.
Ikke lenge, nei men det har skjedd mye da......

Vi har vært med på opp og nedturer, litt bort turer også. JA idet hele tatt fullt spekter.


Det som er det fine med deg, er at du tar meg på en fin måte, du ser meg, og du kjenner meg.
Og det setter jeg pris på.
Takk for at jeg får være akkurat den kompliserte menneske jeg er , takk for at jeg får være "prosjektlederen" selvom du har kontroll :-). Takk for at du stoler på meg.
Takk for at du lager all maten til meg, fikser alt jeg ber om, og din evindelige tålmodighet. Du er et utrolig snilt menneske :-)
Hva får du da ?
Jo en som aksepterer din hobby og lidenskap. En som sier "Jada, bare gå ned og kos med bassen". Eller en som sier god fotballkamp!!!

Det er det som jeg tror gjør oss bra sammen!!!

Stor klem fra jenta di

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar