Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 16. mai 2013

Grusom opplevelse

Idag 16 Mai satt Lp og jeg og snakket. Så fant vi ut at vi skulle shine huset før helgen.  Men før det så tok vi en dumble kjærlighet, for meg er det barndomsminner. Jeg gikk og rygget og brakk av en bit, gikk ut på terrassen, og så svelget jeg feil, det satt seg fast i halsen , jeg hostet og harket , fikk ikke opp biten , jeg ble desperat , prøvde å brekke meg, så fikk jeg puste problemer. Jeg klarte ikke snakke jeg stod krokete, helt jævelig. Lp skjønte det var noe galt , og når han så meg , var jeg blå rundt leppene, og heeelt , desperat. Han gikk bak meg og glemte og det løsnet. Jeg har hostet i hele kveld. Fryktelig sår i halsen, og harket fælt. Tenk om jeg hadde vært alene, grøss.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar