Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 28. april 2013

Kreativ dag i Atelie

Det er vår, og idag har jeg flyttet tilbake til atelie.
Nå er det så varmt i lufta at nå fryser ikke malingen, heldigvis.
Dermed har jeg flyttet inn :-)




Alt er tlbake, litt mye edderkopper der, ser jeg , de fyker avgårde, for nå tar jeg over.....

Men jeg liker jo litt system og reda.
Nytt bilde :-)


MEN hva holder jeg på med nå, jo jeg har begynt å male over malerier, og det føles så deilig.
Da frigir jeg litt lerret også, og det er godt det også.

Så nå holder jeg på med ett prosjekt jeg har grublet på lenge.
Jeg vil lime på tøy fra stoff og stil, og få det i lerret, er nå på grunnestadie, og jeg tror slik jeg har tenkt det at det blir fint i hodet mitt ihvertfall, så får vi se hva som blir på lerretet.


Ikke store arbeidsforhold !!!!!!

Nå er det en omgang med maling, så er det hodet i bøkene.
Eksamen 21 mai, hujja hujja.

Søndag er en deilig dag altså!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar