Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 31. januar 2013

Verdens beste kiropraktor

Jeg har gått til kiropraktor i, ja hold deg fast, 18 år.
Første gang jeg gikk til min kiropraktor Eric Larsen, da var han ganske så nyutdannet.
Han holdt til på Varnaveien, og jeg gikk tur forbi, hadde noen plager, som jeg tenkte jeg må jo bare høre, om han kan gjøre noe.
Han tok bilder, av ryggen og vips så var kroppen på plass.

Vel, nå har jeg vært en ny runde hos Eric, og vettu, nå begynner kroppen å komme på plass igjen.
Det er så godt.

Så dette er altså en hyllest til en kiropraktor som er mega flink.
Han er effektiv, han ser sine pasienter, og han fikser.
Virkelig han er meget meget flink!!!!

Ting ser lyser ut, helt klart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar