Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 5. januar 2013

Nytt år, flere gleder VELKOMMEN 2013

Idag lørdag, tok jeg på meg gåtøyet, og brodder.

Travet i vei og gikk 11371 skritt ,på min tanke tur.

Hva ønsker jeg ut av 2013!
Jeg ønsker meg rett og slett " En bedre utgave av meg selv".
Dvs jeg må ta tak på flere områder og det skal jeg klare.

Jeg er motivert og klar!

Det første jeg må gjøre er å få helsen på plass, slutten av 2012 var ikke så snill mot meg.
Kroppen stopper meg.
Nå jobber jeg med det, så FRISKHET, det er ett fokusområde.
Så har jeg tenkt tiltak for å komme dit.
Være litt mer egoistisk, ikke tenke og la alle andre gå føre.

Men i 2013, har jeg også gitt meg en annen utfordring, nemlig sosial.
Jeg har perioder, hvor jeg bare ønsker å være i min "hule".
Ønsker bare lese, tegne, male, trene og tv.
Så det er neste utfordring, SOSIAL.

Mennesker og livet i seg selv er jo alltid i endring.
Jobben min vil endre seg i 2013, min leder i 6 år slutter i firmaet.
Flere frykter at han forsvinner.
Jeg ser det på som en ny mulighet til å blomstre og få lov til å stå på igjen!
Ja, jeg har lært mye, på godt og ondt, men som sagt jeg ser fremover ikke bakover.
Jeg er en Leder for andre og jeg vil bli en enda bedre leder.
Jeg setter meg på skolebenken, for selv å utvide horisonten, til å lære, til å presse meg, til å avslutte og ta eksamen, få papirer på det jeg har praktisert.
Jeg gleder meg!
Jeg synes mennesker er spennende, og jeg ser mennesker, jeg ønsker å være med å få andre til å blomstre, og også bli en "ENDA BEDRE" utgave av seg selv.
Så her er stikkord: "UTVIDE HORISONTEN I MITT LEDERSKAP".

Så er det mine hobbies da, det er Sang, Maling, Lesing, Skrive, Trening, Blomsterdekorering, Opp pussing, Hage og tilslutt Janne Groupies for Magic Pie!
Jeg skal se litt på dette, gir alt meg like mye, vil jeg forsette med alt dette.
Så her tenker jeg GLEDE - HOBBIES!

Champanjelykkene, kom inn i livet mitt på ett helt rett tidspunkt.
Iår skal vi på utenlandstur , Ellen blir 50 og hun skal feires med tur og mye gøy!
Jeg sier bare damer: JEG ER KLAR!

Jeg sier tilslutt, JEG ER KLAR, MOTIVERT MED MASSE ENERGI, GLØD OG GLEDE!

Velkommen 2013 med alt du har å tilby!!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar