Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 24. januar 2013

Fifty Shades 1-2-3

Rett etter jul, og før jeg startet skolen, så leste jeg bøkene fifty Shades som så mange snakker om.

Jeg tenkte om jeg skal synes og mene noe om disse bøkene så må jeg jo lese de!

Jeg fikk låne det av Wenche som jeg tror hadde fått endel av de til jul.

Vel, enkel bok, tynn historie, og masse sex.
Når som helst, hvor som helst og egentlig hele tiden.
Sex du ikke visste så mye om, men som er nøysomt beskrevet.

Så i bok 2 kommer du inn i historien, du vil lissom lese slutten, så du ser hvordan dette ender.

Og 3 dje bok så må du bare lese den ferdig, for å se om dette gikk bra!
Vel, veldig amerikansk slutt synes nå jeg.
Very very happy ending.
Perfect family, masse penger

Jatakk begge deler

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar