Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 24. januar 2013

Skolejente :-)

Jeg er blitt en skolejente !!!! STUDENT.
Kult, jeg er såååå fornøyd, og jeg er kjempemotivert.

Var på min første undervisning på onsdag - det var veldig spennende.
Tror vi var 40 voksne mennesker som var på forelesningen.
Vi var mega motiverte, samtidig som vi var litt redde alle sammen, tror jeg.

Men vår forelesere, var så varme og flotte!
Sjefen selv Åshild, roet oss alle ned.
Dette går bra, dette klarer dere fint osv.

Jeg får til og med studenterbevis, så nå kan jeg kjøre til rabatt på tog, trikk osv, det skal jeg jammen til meg utnytte altså :-)

Vel, jeg har altså begynt på studie på Høyskolen i Østfold.
Jeg skal ta : Personaladministrasjon og - ledelse.
Vi har forelesning hver onsdag, også er det en innsendelse, og en 3 dagers hjemme eksamen.
Det krever endel altså!
Bare etter første kveld så skal vi lese 9 kap. av den ene boken.
Det er 3 bøker vi skal igjennom.
Så er det arbeidsmiljøloven og ferieloven......

Spennende, jeg er så fornøyd med meg selv som har turt å sette meg på skolebenken igjen

Hujja hujja for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar