Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 4. november 2012

Barndomsminner - Servietter

Når jeg var jente, så hadde jeg en mormor, som gav oss servietter. Og hun hadde mange kjente som også hadde servietter, og dermed, så begynte min store søster og jeg å samle på servietter.

Vi hadde konfektesker hvor vi samlet på disse skattene, og for oss var det skatter.
Vi hadde konfekteskene våre, og vi hadde system. Hverdagsservietter, Fin servietter, Skjeldne servietter og Silke servietter.
Vi kunne ta de frem, og sitte med de i timesvis, det er gode barndomsminner!

Og vettu, jeg var i butikken, og jeg er fremdeles en samler, jeg kjøper alltid mange typer servietter, elsker de med fine farger, fint mønster og vi er brukere av servietter.
Min store søster og jeg hadde jentetur i januar iår, og da gjorde hun det samme, når jeg ser tilbake, vi kjøpte begge mange servietter, smiler.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar