Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 10. november 2012

Ny Skritt teller - 10.000 pr dag

Når jeg kom fra Danmark, så gikk jeg og kjøpte en skritt teller, den tror jeg faktisk at jeg slet ut, displayet ble ihvertfall svart.

Nå har jeg gått til innkjøp av en ny enkel sak.

MEN det resulterter jo i at jeg blir opptatt av hvor mye jeg beveger meg pr dag.

Og på jobben, så beveger jeg meg ikke nok, til og fra kopimaskinen, gir ikke det store hoppet.

Derfor har jeg ett mål, at jeg skal gå 10.000 skritt pr dag.
Det krever litt planlegging altså!

Idag lørrdan, så kledde jeg tidlig på meg, og tok på meg regntøy, og gikk ut med musikk i ørene.
Gikk i to timer og er altså allerede på 6651, jeg har litt igjen.
Jeg skal på julebord ikveld, og med litt dans, så kommer jeg vel opp i 10.000 er målet.

Det som er fint, er at når jeg ser at jeg bare har gått mellom 3-4000 så kler jeg på meg og går en tur!

Så dette prosjekt tror jeg blir meget vellykket YES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar