Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 4. november 2012

Kreativ dag i atelie

Yes, yes, slike dager er såååååå gode!
Sååååå nyttige, og
såååå inspirerende!

Jeg har vært i atelie, og malt deilige fargerike bilder.

Det har gått i rødt, burgunder , rosa og grunnet ett bilde grått

Når en jobber med slike deilige farger, så kjenner en at energien bare bobler.
Det er så morsomt å ha tid, tid å gå inn i ett bilde, tid å gruble på ett bilde, og tid å skape!

Idag har jeg skapt - fine deilige fargerike bilder Yeeeeeeeeeees !

Jeg fant ett ordtak som jeg bare måtte ha på ett bilde

I REFUSE TO WORK
MYSELF TO DEATH
JUST TO KEEP
MYSELF ALIVE

Fint :-)
Og absolutt noe å tenke på ikke sant

Goooood søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar