Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 20. oktober 2012

Lørrdan i Atelie

Idag har det regnet og regnet.
Plenen er snart ett lite basseng, så mye vann har det kommet.

Jeg har vært i atelie mitt, spilt musikk og malt litt. Jeg holder på med flere bilder, men det var mest tankearbeid idag. Jeg ser hvilke farger jeg trenger, hva som gir energi.

Det gikk i turkis på 3 bilder, 1 rødt, og ett grunning hvitt med isperler.

Deilig å få en slik dag, lenge lenge siden.
Helgene har bare fløyet av gårde, har ikke hatt tid til mine Janne ting.
Det har jeg gjort noe med.

Har en grei plan som jeg klarer å følge nå!

Dette er slike lørdager jeg liker.
Litt husarbeid, mye fritid, god bok, god te.
Nå har jeg sett en god film, og skal se innspurten av skal vi danse.

Kjenner at fargene har gitt meg god energi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar