Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 14. oktober 2012

Kjøretur til Oslo

Jeg er ikke den som er mest kjent i Oslo, men jeg har GPS, og heldigvis, for den trengte jeg virkelig når jeg var på møtet i Oslo her en ettermiddag.
Den nye tunnelen under Oslo, var jo også en ny opplevelse.
Jeg skulle til Vika Atrium og jeg tenkte da Aker Brygge, jeg kjørte gjennom tunnelen, og tok av der hvor de sier til kielfergene, heldigvis.
Så stod jeg litt der, og lot GPS får rekalkulere, også smatt jeg rett på Vika Atrium.
Jeg var midt i gryta, midt i den hektiske tiden, rett etter jobb, og da for meg som ikke har kjørt der på lenge, gikk blodpumpa litt vel fort ja!
Men parkerte på Aker Brygge, også gikk jeg rett på det! Stolt Janne!
Men jeg må jo innrømme, at jammen er jeg ikke blitt "bonde i byen"!!!! Altså lite kjent !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar