Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 15. april 2012

Malekurs i Ytre Enebakk

På onsdag dro jeg avgårde til Ytre Enebakk, for å male i fjøset til Lisa.
Herre min jeg visste ikke at Ytre Enebakk var så stort, svingete, gjørmete veier.
Jeg brukte så lang tid på å finne frem og egentlig så hadde jeg ikke hatt gps så hadde jeg ALDRI funnet frem heller!
Men etter 1 1/2 time kjørende rundt i Ytre Enebakk, fant jeg gården.

Vi var 8 stk på malekurs. ( entusiastiske morsomme mennesker ). Alle var overivrige, og klare til å male ja. Jeg hadde en plan som jeg fulgte, og det ble ett flott maleri, blir nok ferdig med det etterhvert også!!!
Det er 3 kvelder, så jeg har to igjen som jeg bare kan glede meg til :-)
Også møtte jeg Sissel fra Son, som jeg kan haike med neste gang, for kjære jeg fant jo ikke veien hjem.

Når jeg dro der fra ca 21.15 så skal det ta ca 1 time hjem.... Jeg var hjemme 23.30!
Det sier jo litt hvordan jeg rotet for å finne hjem, og jeg og mørkekjøring. Jeg var i Ski, Ås, Ås og Ski, så endelig fant jeg ett skilt til Drøbak, og dermed fant jeg veien ut!!!!!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar