Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 8. april 2012

Hvitt, hvitt og atter hvitt

Jeg er så sliten, herre min, nå har vi malt og malt og atter malt.
Trodde ikke det skulle ta på slik, men det er virkelig slitsomt å male ett helt hus!

Vi har malt nesten hver dag, en dag var det snø og sludd og da kunne vi ikke male.

Men som vi har stått på, jeg teller bare halv vegger, for da virker det ikke så håpløst.
Langveggene er altså to halv vegger, og nå har vi tatt 4 halv vegger, noe som betyr ferdig!

Endeveggene har vi igjen selvsagt, men vi har skiftet kledning og isolert på den ene. Så den er nesten malt ferdig nå!

Så har jeg malt atelie 2 vegger, og garasjen 1 vegg.
Det blir så hvitt hvitt, hele huset glinser i sola.

Og det trenges nok en god tørk en uke, for det er kaldt i lufta og tørken er ikke den beste.
Vi så det er meldt regn i morgen, så idag har vi malt i 7 timer. Jeg har så vondt i fingrene, men jeg er så fornøyd, for jammen til meg har vi ikke fått unna dette store prosjekt.

Bildet kommer :-)

YEEEEEEEEEEEEEEEEES

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar