Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 3. april 2012

Energien Bobler.....

5 fridager er unna, og det er såååå godt!

Vi har ferdigvasket huset, garasjen og atelie. Nå har vi begynt å male, og det blir så hvitt og flott, huset skinner bare mer og mer!!!!!
Hver morgen så går jeg en skogstur på 1 1/2 time, det er så nydelig vær, litt kaldt på morgenkvisten, men er du kledd riktig, er det sååå deilig. Sola skinner, fuglene kvitrer og det er noen utrolig deilig dufter. Idag gikk jeg med musikk i ørene, Kari Bremnes, og det gir slik en ro. Energien kommer bare mer og mer, og det er deilig å ikke tenke jobb, bare nyte dagene.

Så begynte jeg med en vår rens i atelie, og det trengtes, det var ikke akkurat ryddig der i min kreative hule.
Nå har jeg satt inn en hylle til malingen, og skal kaste enda mer i morgen.
Det blir så fint.
Nye lerret og noen lerret som er klare for overmaling står bare å venter på meg......

Våren er her, lyser i alle kroker, det er så flott at påsken er tidlig og en får kost seg i mange dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar