Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 1. april 2012

KraftVask :-)

Jupp, nå har huden min blitt "barket" av kraftvask. Jeg har nå vasket i 3 dager, tenkt halv vegger for ikke å miste motet. Og det hjalp. Nå er jeg altså ferdig med 4 halv vegger dvs to langvegger. Endeveggene har vi skiftet panel, og dermed trenger vi ikke å vaske dette. Så nå er huset ferdigvasket! Kroppen her støl, av uvante bevegelser. Så idag begynte jeg like godt på atelie og garasjen. Nå skinner det i kulda.
Jammen ble det vindete, men det er jo egentlig veldig bra, for da tørker jo veggene veeeeldig fort :-).
Når en står slik og spruter på kraftvask, og det blåser ute, så må det jo sprute litt på meg også. Huden er nå rødmusset, håret helt stivt og fingrene er ru og nesten uten hud. Kaldt vann og kraftvask, ja da forsvant puselankene ja!

FEEEEEEEEEEEERDIG!!!!!

Nå er det bare maling igjen, og det går jo fort, 4 halv vegger, svisj så er jeg ferdig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar