Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 22. oktober 2011

Vidsyn

Livet er deilig. Det å ha vidsyn, det hjelper.

Jeg kan bli så snever at jeg ser bare det jeg vil se, og derfor jobber jeg med det.

Det å ikke begrense meg. For jammen er det lett å begrense, og ikke se alle mulighetene som finnes.
Jeg malte dette bildet, når jeg var i en begrenset tilstand. Verden er ikke så lukket som øyet oppfatter.
Det er ikke så svart/hvitt.

Mitt prosjekt Femti-flott og frodig tikker seg fremover, dager og uker forsvinner raskere enn jeg ser.
Og nå skal "gruppen" ha ett inspirasjonsmøte.
Nå skal det settes i gang, og vi skal legge en milepælsplan....

For jammen til meg finnes det ikke mye der ute :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar