Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 26. oktober 2011

Boblende Energi

Yes!
Har du våknet og kjent den... boblende energien.
Slik hadde jeg det idag
Jeg ligger på havet bunn og ser opp, på det deilige havet som er over meg, her er det bare muligheter.
Jeg kjenner at det er farger jeg trenger idag.
Så idag er det rødt og kobolt som gjelder :-)
Jeg kjenner at det røde er energien, og det kobolte er roheten.
Her skal det bli en kreativ idag.
Det regner ute, pisker mot ruten og jeg sitter her boblende... Fyrer i peisen, har tent masse stearinlys og det er slik en flott høstdag. Dagen byr bare på muligheter.
Var til akuprusur igår, og jeg så til Tina gi meg energi, og jammen til meg har hun gitt meg fornyet energi.
Akkurat slik det skal være på en høstkveld..
Nyt dagen og boble ivei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar