Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 9. oktober 2011

La Masken falle....

Handlingsorientert



Jeg er kommet i den situasjon at jeg er handlingslammet.
Nå har jeg satt meg selv i fugleperspektiv, fordi da får jeg puste, jeg trenger å puste og føle at jeg er fri :-)
Fri til å leve ut den kreative kunstneriske siden, som jeg opplever jeg må vie mer tid.

Jeg går til coach og dermed tvinger jeg meg selv til å handle. Nå kan jeg ikke skye ting foran meg. Jeg blir utfordret til "å gjøre".

Mine fokusområder holder jeg nå på å strukturere, jeg har ett liv og da må jeg finne gløden, gleden og galskapen.
Prosjekt femti, flott og frodig skal fylle mitt hodet og gi meg noen spennende måneder.
Jeg vil videre, livet er oppturer og nedturer. Heldigvis er ikke livet en rett linje, det er i motgang at en har den største veksten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar