Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 25. desember 2017

Mitt uttrykk - Carpe Føkking Diem

Dette har vært ett litt merkelig år rett og slett.

MYE har skjedd - og det får en til å tenke, ta tak i ting, og verdsette det man har!

Dette året har i hvert fall fått meg til å Carpe Føkking Diem.

Det har seg slik at først så mistet min venninne sin bror.
Så ble min store syrra syk, og etter det fikk min lille søster hjerte infark.
Og etter det en venninne jeg setter veldig høyt fikk blodkreft, og hun døde i august.

Da ser en livet i alle nyanser. Fra dyp sorg, til fortvilelse, til vantro og vantro.
Og dermed så må en bare Gripe det en kan, for vi er så heldig å ha ett liv.

Slik kom uttrykket til meg.
Ikke at jeg er sint på Grip Dagen, men jeg sier til mine omgivelser at de må for helvete ta tak i dagen, og gjøre det meste ut av den!

Så det er det jeg vil fortelle med dette uttrykket.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar