Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 25. desember 2017

Arkiv - Malerier

Hei
Det er en slik dag, hvor jeg har lyst å dele noen malerier jeg har laget.

Noen henger oppe, noen står i kjelleren.

Det jeg har gjort nå er å kjøpe sveverammer, så jeg skal ramme inn en del bilder, tror det kan bli riktig så fint.

Jeg ønsker å ha en utstilling i 2018.
DA har jeg 10 års jubileum for min malerinneperiode.
Og for en reise det har vært, herre min så mye jeg har lært.

Jeg sporet av noen år, hvor jeg trodde at jeg måtte herme, det fungerte absolutt ikke for meg.
Jeg mistet gløden og energien.

Nå har jeg funnet igjen "min stemme". Nå er det farger som gjelder.

Copycat gir meg ikke energi, men farger gjør!

Så 2018, i år skal vi ha det gøy!!!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar