Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 7. desember 2017

Min favoritttid - ADVENT

Desember for meg er den beste tiden.

Jeg elsker å pusle frem jula sin magi.
Jeg elsker å ta frem julepynt og lage installasjoner.
Jeg elsker at det blir fargerikt og fint og jeg elsker RØDT.

Så for meg er adventstiden en deilig tid.
Jeg hygger meg med sølv, engler og nisser.
Jeg elsker masse stearinlys og morsomme løsninger.

Elsker å bake jul og jul.
Tenke ut gaver, mer enn å kjøpe de.
Pakke de inn få unna.
Ordne med mat og selskap.

Jul er faktisk veldig nødvendig for mange.
Jeg tror oppriktig at mange hadde gått i stor depresjon om ikke jula hadde vært der i mørket!!!

Glad Advent



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar