Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 26. november 2017

Øvelse gjør mester

Julekonserten vår er den 21 desember.
JA, det er en stund til (heldigvis) for det er en del sanger å pugge....

Vi får ikke lov å lese noter, vi må kunne alle sanger utenat og det krever litt forarbeid.

Jeg er så heldig at jeg kan pugge i bilen! Mine to timer frem og tilbake gjør at jeg lærer tekstene etter hvert.
Men det krever, og det er nettopp derfor jeg går i dette koret.
Det kreves noe av meg, jeg kan ikke komme og si fikk ikke tid osv.
Jeg må levere en innsats, og det gjør jeg.

Må jo innrømme at uken før er ganske så intens.

Men jeg liker julesanger og da går det jo lett som en plett.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar