Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 19. november 2017

Alenelørdag

Ja, ikke bare spennende å ha alle disse alenelørdagene.

Men nå er det snart over!!!!
Musikermannen gir seg i ett band lille nyttårsaften.
Ja, det har sikkert vært mye gøy, men det fungerer ikke å ha samboer, hus og familie.
Og full jobb, borte hver fredag og lørdag. Det lar seg bare ikke kombinere rett og slett.
Om man skal være en slik musikermann da må man være fri og frank!
Det er ikke min musikermann, og han tok ett valg og slutter altså nå til nyttår (hujja).

Vel, han har allikevel 3 band til han spiller i, men det blir ikke like mye.
Nå får han tid til og kose seg litt med musikken også.

Det rare er jo at jeg har vent meg til å være alene i helgene.
Jeg har liksom mitt opplegg jeg nå.
Lese bok, spille musikk. Lage mat se litt tv.
Se på netflix og ellers ta det med ro.

Skal bli gøy å snakke litt mer!!!!

Glad lørdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar