Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 5. april 2017

TjenesteReise

I dag kom jeg fra Bryne og Stavanger, har vært der i 3 dager.





Og Stavanger viste seg fra sitt beste.
Under møtene regn, men så kom solen og opphold, ikke vind og flott vær rett og slett.
Vi gikk på brygga og hygget oss stort.

Vi var 9 personer fra jobben som dro 3 dager på befaring.
Vi fikk så mye positiv innput, at det var en fryd.

Tror vi alle ble løftet, slik at nå ser vi bare muligheter.

Når vi landet på Gardermoen i dag, var det vind ja, og jeg kan ikke huske at ett fly har husket slikt før.
Men vi landet hele, så styrtet i til samlebåndet og ventet på kofferten.
Hadde 2 min til flybussen gikk.
Og jammen til meg så rakk vi det også.

Gikk en tur i det fine været.

Tjenestereise og innspirasjonstur, det var veldig oki altså!

 Myhregaarden Hotel, kan jeg virkelig anbefale ( ikke sponset innlegg).
Hyggelig hotell mitt i sentrum av Stavanger, gåavstand til everywhere.
Terningkast 5 .
Hyggelig frokost, greie rom, rent og ordentlig!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar