Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 13. april 2017

Påskero

Hjemme alene, påskeroen har lagt seg over heimen.
Jeg hører på klassisk musikk og er inne på arbeidsrommet og skriver.

Ser over gamle tekster, skriver ett lita dikt, så er jeg i gang.

Går tilbake til bok 2 og skriver en side, leser over, fornøyd.

Må jobbe med plottet først, da behøver jeg ikke å være i manus.
Gruble gruble.

Inn på forfatterskolens sider, skumme skumme igjennom, hva skal jeg ha fokus på, hvordan skal jeg ha trua.

Påskefri har vært godt, er fremdeles sørpeforkjølet, så energien er ikke helt på topp.
Men jeg går mine daglige turer, skal over 10.000 skritt.

Hører på bok Engletreet av Lucinda Riley, fin bok.
Må lese noe krim også.

Glad påske rett og slett







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar