Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 12. april 2017

RådyrKrig

Jeg er nå inne i en fase, som jeg kaller RådyrKrig!

Jeg liker hagen min, og vil gjerne få lov å nyte alt jeg har plantet.

Men NEIDA, de late rådyrene går ikke i skogen og spiser, de spiser i ALLE HAGER isteden.
Jeg blir så lei.....

Jeg har vært så heldig og fått i hvert fall 1000 tulipanløker av Brittamor.
Jeg plantet det i ett hjørnet i hagen.
Jeg fikk også mange Rhododendron så dette hjørnet er altså Brittahjørnet.

Men tulipanene er i ferd med å komme opp, og selvsagt må rådyr bort på de.
De har jafset i seg rad på rad.
Synes ikke så godt på bildet men jeg har altså hønsegjerdet liggende over ( grønt )
Så har jeg blodmæl på oasis rundt hele hjørnet. Så har jeg hengt opp aluminiumsfolie rundt om kring.
Jeg har prøvd å få tak i ubehandlet garn så jeg kan legge rundt bedet. Men de hadde ikke det på husfliden.

Denne krigen har jeg hittil vunnet, men den krever en del jobbing.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar