Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 14. februar 2016

Jenteklubb

Når jeg var yngre, så hadde jeg alltid lyst å være med i en gruppe.

Nå i voksen alder så er jeg med i flere, og det er så utrolig hyggelig.
Heldigvis så krever ikke disse jenteklubbene så mye.

Jeg er medlem i Trådløs det er 7 damer som aldri har sydd ett sting.
Vi møtes når vi møtes, ikke mer enn det, og vi er så forskjellige og det er også morsomt.

Så er det ChampanjeLykkene, der var jeg til opptak for å få være med.
Heldigvis så kom jeg med. Vi treffes sjelden men har som regel to turer hvor vi reiser.
Innenlands eller utenlands.

Så er det IkeaDamene, det er den som gir meg masse energi.
Vi drar fast tur på ikea, spiser skravler og handler. Men det er samværet som er det beste.
De stearinlysene osv det kunne vi handlet hvor som helst, men vi har det gøy når vi er sammen.

Bride og Bridesmaids jentene - det har vært litt av en reise, herre min som jeg har kost meg.

Den siste der LadiesLight, det er en ny gruppe, hvor det er litt tamt enda, men den kan bli fin.
Vi snakker sammen på messenger og motiverer hverandre.

Tror det r viktig å ha slike venninner i alle sjangere.

ChampanjeLykken - Karin mangler




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar