Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 6. november 2015

Tjenestereise Torino - Italia

Jeg har vært på noe spennende, nemlig en reise til Torino i Italia.

Utrolig flott avbrekk i hverdagen.

Jeg jobber i ett prosjekt på jobben, og vi var på studietur til Torino.

Koste meg stort, fikk sett mye, og lært mye.
Traff mange hyggelige mennesker, hvor vi hadde ett felles mål, og finne ut av ting, og forske litt på en verden vi vet så altfor lite om!

Noen bilder










Været var varierende, men allikevel for oss nordmenn, så var det helt greit.
Italienere kledde seg skikkelig vinterlig, tjukke jakker, sjerf, og luer.

Jeg ble dessverre forkjølet på turen, han satt på air-condition i bussen vi reiste rundt med, noe som endte med at jeg ble helt tett , og så når jeg fløy hjem, så reagerte jeg på air condition i flyet.
I dag er jeg potte tett forkjølet.!!!!
De to nest siste bildene, er bildet av taket i en restaurant, de hadde limt ting , slik at det var en hage med gress i taket, og lampe var blomster, skikkelig kult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar