Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 19. november 2015

Lille Syrran fyller 50 år

Jeg er så heldig at jeg har en lillesøster, som er verdens beste!

Hun ble 50 år 17 November og hadde storfest lørdag 14 november.

Jeg var så heldig at jeg fikk være med å lage blomsterdekorasjoner, dekke bordet, og stæsje rett og slett. Rene luksusjobben altså!

Så på kvelden kom det 68 stk av hennes nære venner, og hun hadde selvsagt laget hele koldtbordet selv, bakt drøssevis med kaker og snacks osv overralt.
Hun kan lage til fest denne syrran min.

Selv holdt jeg en tale for henne, og det var ikke vanskelig.
Det er lett å fortelle hvor glad en er i ett menneske.
Lett og fortelle om "gode gamledager " da vi var barn og unge.
Og ikke minst fortelle om hvor mye hun betyr for meg i dag.

Jeg er utrolig stolt over å ha en slik søster, og snillere menneske skal du lete lenge etter.

Trine mor er tydelig, og noen blir kanskje overrasket at hun er så ærlig, men hun er tydelig, og vi som kjenner henne er vant til det.

Jeg f.eks ringer henne når jeg trenger råd, eller ringer henne for hjelp, hun stiller ALLTID.

Tusen takk for at du er min lille syrran









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar