Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 6. november 2015

Malekurs i Enebakk

Det er noen helger, som bare er opptur helger, og da må jeg bare nevne Malekurs hos Lise.

Jeg har gått hos henne og lært massevis helt siden 2008.

Jeg er så heldig at jeg får sitte på med Sissel fra Son, og så farer vi avgårde til Ytre Enebakk, og fjøset til Lise.
Vi maler som regel lørdag og søndag.
Får nydelig lunsj, og koser oss bare glugg.

Det jeg har bestemt meg for når jeg går på kurs, er å gjøre ting jeg aldri har gjort før, og ha ett åpent sinn.
Det er ikke alt som er min stil, men det vet jeg jo ikke før jeg har prøvd det.
Så derfor en helg med maling er mange kilo med god energi rett og slett.





De to nest siste bildene, er bilder jeg jobber med, og det er en ny teknikk.
Jeg tar ett bilde og legger det i fotoshop, så tar jeg det over på lerret med blyant, og begynter å male det på bildet, tror det blir kjempefint, krevende men veldig veldig kult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar