Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 5. april 2013

PåskeBrunch - god tradisjon

Jeg er så heldig, at jeg er blitt kjent med noen meget hyggelige mennesker.
Hilde og BjørnFingar er noen flotte inkluderende mennesker.

De har en tradisjon å holde PåskeBrunch, dette er min 3 brunch, og nå begynner jeg jo å kjenne "kretsen" bedre.
Masse kjempehyggelige mennesker som jeg koser meg godt sammen med.

Vel, BjørnFingar har ett loft som han har pusset opp i 5 år, og nå er det ferdig, og vi hadde derfor.
Den "siste" brunch på loftet.
MEN BjørnFingar spurte om jeg ville henge opp mine malerier på loftet.

Og selvsagt det ville jeg, det var så gøy å få fylle ett helt leilighetsloft. Tusen takk





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar