Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 30. september 2012

Suppe på en flott høstdag !

Idag var det tidlig opp, da mine håpefulle er hjemme for å være med på varetelling.
De dro avgårde kl 09.00 og det tror jeg var i litt tidligste laget for smådamene :-)

Men når en står så tidlig opp så får en jo så mye ut av dagen :-)

Selv var jeg ute og gikk i det flott høstværet, det var så vakkert.
Jeg gikk min faste runde, ryggeheimen, calberg og der stakk jeg innom :
DET KREATIVE ROM , og hadde en flott samtale med galleristen :-)
Så gikk jeg videre tok Feste rundt, og gikk innom Dyhre gartneri, hvor jeg fant noen lekre potter.
For så å gå fort hjem, hentet bilen og kjøpte meg noen lekre nye koboltblåe potter :-)

Så var det å lage en deilig suppe i høstværet.
Du bare ser alle vitaminene, som vi skal fylle vår kropp!
svinefileet, gulrot, blomkål, asparus, løk masse løk og poteter.
Så bakte jeg foccacia brød ved siden av, det luktet deilig i huset.

Innimellom der så lagde jeg en eplekake!
DA var høsten komplett :-)

GLAD HØST rett og slett

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar