Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 23. september 2012

Elsk deg selv betingelsesløst

Åj det er heavy setning!
Men den er jo såååå sant. Hvordan i all verden kan du elske andre om du ikke elsker deg selv!

Jeg jobber med det om dagen, jeg er streng mot meg selv, ja skikkelig hard er jeg faktisk.
Og det har fått meg til å ta en time out!
Hvor skal jeg
Hva ønsker jeg
Hvor og med hvem skal jeg videre

Jeg opplever at selvom man er i sin beste alder så skal en da ikke resignere, og ikke gidde!
Ihvertfall ikke jeg.

Jeg vil noe, og jeg vil noe mer!
Jeg må tjene penger, jeg må være med i fellesskap og jeg må ha mine prosjekter ved siden av.

Så derfor det å begynne med å elske seg selv ..... betingelsesløst er ett godt MÅL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar