Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 23. september 2012

Prosjektleder - That's me!

Ja, det er bare å innrømme, at enkelte ting er man god til.
Og jeg er flink til å organisere. Jeg er god til å være finansminister i vårt hjem, og ja jeg har kontroll.
MEN jeg kan absolutt la andre styre også, men jeg liker at vi er ett team, og snakker om ting, for da blir vi kvitt misforståelser på veien.
Jeg er ikke slik at jeg tror det er bare jeg som kan gjøre alt riktig, NOT!
Der er vel LP og jeg gode sammen. Han lar meg ha ansvaret, pusheren og jeg er god på å få igang prosjekter. MEN hadde han nektet, så hadde vi ikke kommet noen vei.

Det tror jeg er vår styrke faktisk. Helt klart!

Nå har vi plan å lage fremdriftsplan for ett halv år fremover, og se 3-5 år fremover, både når det gjelder øknonomi, projekter, ferier osv.

Så jupp jeg er en god prosjektleder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar