Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 3. november 2011

Staffelie fertig Montiert

Yes, jeg har kjøpt ett nytt staffeli. Jeg har alltid kjøpt de rimelige, hvor lerret faller ned bare du blåser på det.
Nå har jeg endelig kjøpt ett solid, hvor lerret står som en saltstøtte :-). Og jeg er så utrolig stolt, tenk at ett staffeli kan glede så mye....
På esken så stod det fertig montiert og jeg tenkte jippi da blir det enkelt. Mmm, neida det var ikke så enkelt. Jeg knotet endel ja, fordi for at de skulle kunne pakkes flatpakket så hadde de jo lagt det i esken . Nicht fertig montiert!!!!!
Med min tålmodighet, så endte jeg oppå med noen løse deler jeg enda ikke skjønner hvor skal.
MEN det fungerer, så jeg er stolt av ett stødig flott staffeli. YES :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar