Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 20. november 2011

JA - kreativt malerom

Jeg har "flyttet inn". Mitt atelie i hagen er ikke isolert, og nå har jeg altså flyttet inn. Når barn flytter ut, så får en rom til overs, og dermed så har jeg nå ett varmt, lyst og godt rom å male i.
Først var det bare kaos der men nå har jeg fått ting på plass, og jeg digger jo å holde på med flere prosjekter samtidig, da blir jeg bare enda mer kreativ faktis.
Så nå kjenner jeg det røde roper på meg, og det er jo så god energi å male med rødt. ALLE skulle hatt ett rødt bilde innimellom, og kjent hvordan den energien er positiv.
Jeg har nå prøvd ut en ny teknikk også. og det er at malingen "får lov" å krakelere. Når jeg malte i -20 så krakelerte det av seg selv! Men det jeg smører på gjør at malingen sprekker opp og det ser bare tøft ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar