Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 20. november 2011

Lilla er ventetid !

Jeg har fylt hele stuen med lilla, og det føles så godt. Lilla er ventetiden....
Men når en får lilla i huset, så kommer roen, det sies at lilla stimulerer innsikt og intuisjon og gir en sterkere forbindelse med atmosfæren omkring oss. Så her er det bare muligheter.
I healingkraft  så styrker den intuisjonen, den virker beroligende, den renser blodet og den reduserer fysisk smerte . Den kan stoppe neseblod og den lindrer muskelspenninger. (funnet i Fargenes fovandlende kraft av Jane Struthers )-
Så igjen, her er det BARE muligheter!
Fra spøk til alvor, jeg vet hvor mye farger påvirker, og igjen jeg har sett hvordan mine farger påvirker andre, og det er jeg utrolig ydmyk på, det er en så stor opplevelse å komme hjem til mennesker, som har mine bilder på veggene sine, og de er så fornøyde. Mitt bilde gir dem en opplevelse, og der er fargene med å pårvirke. YES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar