Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 11. november 2018

Lykkelig av en kåpe

Jeg er vel like mye vanemenneske som så mange andre.

Jeg fant ut at min røde kåpe som jeg fremdeles går med er altså 17 år!
Erre mulig, ja det er det, fordi jeg opplever rødt som en god energi.
Den røde fargen passer meg, og jeg trives godt i kåpen.
MEN etter 17 år så synes det jo at den begynner å bli slitt.

Så når jeg så på instagram en reklame på en rød kåpe, ja da var jeg fortapt.
Jeg dro og handlet den på lørdag.
Den var litt stor, de var utsolgt på min størrelse, men det bryr jeg meg ikke noe om.
Den skulle jeg ha!!!!

Tenk å bli lykkelig av å kjøpe en kåpe

Glad november


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar