Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 17. november 2016

torsdagstur i øs pøs regnvær

Nesten hver torsdag går Wenche og jeg tur.
Vi bytter på hvor vi starter og hvor vi slutter.

Idag var utgangspunktet fra Wenche, jeg har jobbet mye ute Idag, så jeg var gjennomfrossen. Vel, på med ulltøy, og varmebukse, genser skjerf, og jakke.
Wenche sa stille :" det er 5 grader pluss". Jeg forklarte min frysing og dermed. Gikk vi avgårde. Vi går og skravler, ler og noen ganger griner. Men det å ha en fast gå partner, det er gull verdt altså.

Idag når vi hadde gått halvveis, ja da åpnet himmelen seg, og det kom sildreregn, slikt regn hvor alt blir fuktig glatt, vått. Det sildret mye, men vi går og går.
Vi tok ikke den lange lange, men så godt for sjelen.

Skritt Idag 13768...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar