Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 15. november 2016

forfatterkurs

Hjelp, jeg har vært på forfatterkurs.
Det i seg selv, er jo ganske så skremmende. Det å utfordre seg selv og følge drømmen.

Jeg har altså vært en helg i hovedstaden, fått masse impulser, truffet nye spennende og meget, så hyggelige Damer.

Det hele startet med at det dumpet en Mail i postkassen, hvor jeg ble invitert til kurs fra 1300-1800. Jeg meldte meg på.
Dro inn med litt nerver i bagasjen.

Det hele startet med lunsj på Olivia i nærheten av Majorstua. Nydelig mat, møtte hyggelig Damer. Og altså av 42 deltagere 2 menn.
Jeg kom på ett hyggelig bord, med hyggelige damer.
Vi hadde en meget flott lunsj.

Så bar det til Litteraturhuset og kurs.
Vi fikk skrive øvelse på skrive øvelse. Jeg fikk krampe i armen, men det var verdt det.

Etter mange timer intens jobbing, gode gruppesamtaler og litt utlevering av meg selv. Bar det videre til spising på Mama Rosa. Så var det på sosialen ett utested, hvor det ble solgt bok, og opplesning.
Fint opplegg, etter endt fremførelse dro jeg med tre damer til Stortorvets gjestgiveri. Peisen spraket, te koppen glødende varm, og et så underholdende selskap.
Koste meg stort, og de reddet litt selvtilliten min også.

Vandret lykkelig tilbake til hotellet, og følte meg som verdens mest lykkelige.
Dette skal jeg gå videre med helt klart




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar