Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 22. oktober 2016

Janne gjør ting hun ikke kan !!!!!

endelig, nå har jeg gjort det !!!

Meldt meg på!

Hva tenker du, nå er hun vel helt ute, heller.
Neida, jeg vil bare pirre din nysgjerrighet.

Jeg skal på kurs, ja tenker du, hva er spesielt med det. Jeg går ut av komfortsonen, strekker den så utrolig langt... Strikken altså og hopper i " Janne gjør ting hun ikke kan".

Jeg skal på litteratur kurs.Yes, dra til hovedstaden, bo på hotel, og gå på kurs.
Kjenner ingen, men det går fint.

Kurset holdes i Litteraturhuset, det er forfattere med i prosessen. Og på kvelden er det opplesning,  somewhere.

Jeg grue gleder meg veldig. Endelig, nå er katten ute, nå er jeg igang, og det går til og med fremover.

Målet mitt er 2017, skrivende og malende. Trening og korsang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar