Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 9. november 2014

Stockholm helg som ProgRock groupie

Juhu, i helgen har jeg vært groupie!!!!!

Ja, ser du smiler nå, du som kjenner meg.

Lp hadde spillejobb i Stockholm og vi var en stor gjeng fra Norge som var med.
Vi fløy til Stockholm, fordi 7 timers  bilkjøring= bilsyk for min del.

Det var veldig gøy å være med mennesker som du trives med.
Det er blitt km vis med trasking i Stockholms gater. Gode restauranter, mye latter. Litt shopping og masse masse tid til smil og glede.

Magic Pie spilte som siste band på lørdagskvelden.
Men for en fremførelse, har aldri sett de så bra live før, helt sant.
Og min bass samboer tok helt av på scenen, han var  i sin bass himmel og nøt hver en stund.
De har fått kjempefine tilbake meldinger.

Så skikkelig fiiiin helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar