Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 15. november 2014

MigreneAnfall

Når alt går i svart......

Jeg har hatt det jeg kaller murring i hodet. Både onsdag og torsdag. Men det brøt ikke ut, og jeg tok hodepinetabletter regelmessig de to dagene.
Så på fredag når jeg var på jobb, så kom den over meg.
Kjente at når jeg reiste meg så svimlet det. Tok banan , trodde det ville hjelpe.
Spiste eple, men migreneanfall kom sigende.
45 minutter i bilen hjem, tøft.

Hadde middagsavtale med venninne, prøvde å avlyse men vedkommende skjønte det ikke.
Dro på Riise mølle, spiste, fikk ikke med meg samtalen. Måtte dra hjem 1900.  Ene øyet gikk i svart.

Da er det bare å innse, bare å legge seg i mørket. Lukke øynene og sove.

Det går over, jeg vet det !!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar