Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 5. september 2014

Medarbeidersamtaler

I disse dager har jeg medarbeidersamtaler. Jeg har allerede hatt 8 samtaler og det er så utrolig  lærerrikt.
Det å få en del av andres tanker, refleksjoner og mål.

Jeg liker det.

Det gjør noe med meg også, det er viktig å være tilstede, lytte,lytte. La vedkommende få snakke ferdig.

Det er ett spørsmål, dine gode egenskaper. Mange som sliter med å skryte av seg selv. Men når de får tenkt litt så kommer det ut. Nydelig å se!

Ett spørsmål om lederens egenskaper, og jeg sier bare tusen takk for tilbakemelding. Jeg er ydmyk, og meget fornøyd.
Da har jeg lykkes. Det å bruke vennlighet som strategi, det å engasjere seg. Det å være synlig. Jeg får energi selv også.

Er så takknemlig for den gjengen jeg er leder for, det er en flott prismekrone med blinkende fasetter. Det er så spennende å bli bedre kjent.

Morsomt å gå på jobb når en har det slik, og jeg gleder meg til at vi skal strekke oss enda lengere.

Hårete mål neste !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar