Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 2. september 2014

Deilige September

Vips så var hektiske august over.

Jeg må nok si at opp pussig av mammas nye leilighet, har tatt på kroppen hardt.

Men nå er det flytting til lørdag, så da klarte vi det... Søstrene sisters, utrolig fornøyd.

Hverdagen er over meg, jeg har begynt i koret Korall igjen, vi har vikar dirigent frem til jul, så det er annerledes men jeg tar det som en utfordring, og står i det.

Jeg har fått strukket 6 malerier, og skal male litt fremover. Skisse litt og må se hvordan mål jeg setter for malingen fremover.
Jeg har begynt å trene på Fokus og det er også godt, må trene når jeg sitter nesten to timer i bil pr. Dag.
Så må jeg få inn de vanlige gåturene, varmen og slit har tatt bort den rytme jeg hadde, skal jobbe med det.

Skal på jenteturer. Til Bryne og feire Kari 50 år, skal til Kristiansand og treffe male jentene og planlegger tur med trådløs i November.
Innimellom her er det ett 60 ett 50 og ett40 årsdag, kult.

Vi må sette dansingen på vent for Lp er opptatt med cd og konsert øving.

Målet denne måneden er å finne Janne gleder, viktig....

Glad høst min favoritt tid



Jeg var på seminar om lørdagen. Og dette er tredje år at Margrethe Ek var instruktør. Hun er såååå fabelaktig god. Hun begynner å kjenne oss nå,  og hun presser oss til uante høyder. Jeg er så fornøyd, jeg går jo nettopp der for å lære mer, og det gjør jeg virkelig også. Stemmen var sliten etter nesten fem timer, men du og du så morsomt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar