Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 21. juni 2014

Mandag - Torsdag 15-06-19.06 Kreta

Jeg koser meg med bøker om dagen, og jeg klarte å lese 5,5 bøker.
Deilig, det er faktisk ferie for meg, det å få lov å forsvinne i bøkene , deilig.4

Frankrike - Hondura 3-0

I dag var det fint, vi har funnet vår flekk, og vi trives. Ikke barn, stille og rolig.
Badet igjen 2 gr i dag.
Leste bok, solte, musikk i ørene.
MEN 1000 myggstikk

Glemte jo nesten å fortelle at vi gjorde noe gøy da.
Vi tok manicure og pedicure.
Lp og jeg fikk fotpleie med manicure og pedicure.
Jeg tok fransk negllakk også, og det ble så fiiiint altså
Kjempefornøyd og deilig å få supermye ben.


Tirsdag
I dag var det så varmt at jeg badet 3 gr.
Leser en fin bok som heter Alene Sammen av Abraham Verghese, kan anbefales på det varmes en murstein av bok, men du blir så hektet 735 sider. Løp og kjøp.

Onsdag
Gave dag i dag, kjøpte litt til smådamen.
Kjøpte gave til meg selv, chubby dame kjempefin.
Skal legge ved bilde når jeg har fått hengt den opp.
Så fant vi noen halv ballonger som skal på veggen, tror de også kan bli kjempefine i stua.

Torsdag
Hjemreise, dro fra hotellet kl 10.30 også gikk det radig hjem, flyreisen helt grei.
Maten var bedre hjem, så ingenting å klage over.

Vi opplever begge at vi har hatt en knall tur, og er mega fornøyd

Glad Sommer



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar